Raluca Abrihan
Un grup de antreprenori români a lansat o platformă digitală dedicată celor care conduc afaceri şi contabililor firmelor care să ajute la urmărirea în timp real a rapoartelor legate de încasări, plaţi, vânzări, stocuri. Cu ce funcţionalităţi vine platforma şi cât costă.
Antreprenori, printre care se numără: Octavian Pantiș, CEO al firmei Qualians, Adrian Pop, expert în web development, Uwe Baier, expert în data analytics, business intelligence şi database design, Dragoș Călin, country manager Maersk Line România şi Sorin Stoica, antreprenor, General Manager Eturia au lansat platforma MAX BA, despre care spun că este mai mult decât o simplă aplicaţie de contabilitate – facturare. Aceasta este dedicată în special antreprenorilor, care pot urmări constant starea afacerii lor: încasări, plăţi, chelutuieli, vânzări, probleme legate de logistică etc.
Investiţia în acest proiect a fost de 280.000 de euro, iar aplicaţia este folosită în prezent de câteva sute de firme, spune Octavian Pantiș, cele mai multe fiind PFA-uri, iar până la finele anului următor ţinta este de a ajunge la circa 3.500 de antreprenori.
Funcţionalităţi:
Rapoarte și grafice de indicatori, online și personalizabile
Facturare online
Management electronic al documentelor
Managementul contractelor
Deconturi
Notificări de termene și obligații
Emitere automată de facturi
Modele de documente
Număr nelimitat de utilizatori
Utilizatori cu drepturi diferite
Plată lunară sau anuală
Evidența primară a stocurilor
Interfață de utilizare intuitivă
Utilizatorul va fi taxat lunar: PFA-urile vor plati un abonament lunar de la 24 de lei pe lună, iar SRL-urile de la 49 de lei şi pot ajunge până la 149 de lei, în funcţie de tipul de abonament ales.